FOOTBALL LEAGUE SYMBOLISM: PREMIER LEAGUE & CHAMPIONSHIP

cover voorkant1

FOOTBALL LEAGUE SYMBOLISM

Ik zal er niet moeilijk over doen..
HET BOEK IS AF EN KAN BESTELD WORDEN!!

Ja inderdaad, het boek is af.
Besloten heb ik om mijn verhalen over drie boeken te verdelen en daarmee de focus te veranderen.
Het eerste boek concentreert zich dus vooral op de twee hoogste divisies, eigenlijk helemaal op die twee divisies.
De clubs die ik erin heb verwerkt en hun verhalen, zijn gebaseerd op het seizoen 2013/2014, dus het kan hier en daar nog verschillen van het heden.

Het is mijn eerste boek en hoop dat het in de smaak valt.
Er zullen hier en daar misschien enige onjuistheden zijn, maar daar sta ik geheel open voor. Dit is na mijn onderzoek naar voren gekomen.
De twee volgende delen ( Boek 2: League One & League Two, Boek 3: Conference Premier & Conference North/South) hoop ik in de loop van het komende jaar uit te brengen, maar ik prik geen vaste datum.

BESTELLEN KAN VIA DE LINK BOVENAAN IN HET BERICHT.

Of via http://www.boekenbestellen.nl/boek/football-league-symbolism/10290 

 

Geef een reactie

