I’m back!

IMG_0454

Het is een tumultueuze zomer geweest en heb eigenlijk vrij weinig aan de blog gedaan. Ik ben druk bezig geweest en nog steeds met een project dat ik gestart ben. Een boek schrijven over VVV-Venlo en over het jaar 2015/2016. Als je daar meer over wilt lezen kun je in het menu rechtsboven klikken op project “Allemaol d’n Berg op”.
Daar ben ik mee bezig geweest en verder richt ik mij ook op het supporterswezen in Venlo en dat doe ik door af en toe wat te schrijven voor Venlonaren.net, een supporterswebsite. Al met al heb ik het in het schrijversgebied wel het een en ander gedaan.

Deze zomer heb ik niet volledig stil gezeten en ik heb dan ook enige voetbalwedstrijden mogen bezoeken in het voorseizoen en natuurlijk de competitie met VVV. Vanaf nu zal ik wat meer gaan posten op gebied van groundhopping en nieuws over de voetbalwereld. Vanzelfsprekend zal de nadruk waarschijnlijk nog liggen op Engels voetbal, maar ook andere landen zullen regelmatig de revue passeren.

Het boek “The Football League Symbolism” is af en kun je bij mij  bestellen. Wanneer je dat wilt doen, kun je contact opnemen met me via mail: flsymbolism@gmail.com

Geef een reactie

