Samenvattingen

Op maandagen en dinsdagen kijk ik meestal de samenvattingen terug die ik nog niet gezien heb. De Eredivisie en de Jupiler league heb ik vaak al gezien tegen deze tijd, evenals de Premier League.
Het Engelse voetbal kun je heel goed volgen op de televisie, live en op herhaling.
Wat ik meestal kijk:

  1. Match of the Day 1&2: Premier League
  2. Football League Tonight: Championship, League One en League Two
  3. Non-league Football show: is geen tv-programma, maar een podcast. Is erg goed te volgen.
  4. Sinds kort kwam ik erachter dat de samenvattingen van National League (5e niveau) ook op youtube staan: National League Highlights.
Geef een reactie

